هزینه های غیرمستقیم

 هزینه های غیرمستقیم:

نیروی های کار که فروشنده نیستند، اجاره، نرخ ها، هزینه برق، مطالبات بانک، تحقیقات بازار، هزینه های محلی، هزینه های غیرمستقیم می باشند. وخیلی مشکل است که مبنایی برای جمع آوری آنه به مشتریان به صورت فردی پیداکنیم. بنابراین فقط یک راه برای  جمع آوری آنها باقی می ماند وآن این است که این میزان را بصورت مساوی بین تمام مشتریان نمایندگی تقسیم کنیم.

بنابراین تکمیل تقسیمات هزینه ودرآمد پس برای حساب ارقام سود وضرر برای هر مشتری نمایندگی اجازه داده می شود. این درشکل ۲ نشان داده شده است. جایی که شکل منحنی خیلی شبیه  منحنی۲۰/۸۰  است که بدین معنی است که حدود ۲۰ درصد ازمشتریان ۸۰ درصد سود تولید کرده اند وچیز دیگری که می توان از منحنی فهمید فرورفتگی منحنی زیر صفر درست راست می باشد.

این نشان می دهد که تعدادی ازمشتریان درطول دوره دوماهه باعث ضررشده اند به هرحال هزینه ها به نسبت درآمدها افزایش نمی یابند ودلیل آن هم نبود هزینه های تولیدی وهزینه های مستقیم دیگر می باشد. درنتیجه، تفاوت درهزینه ها بین دستور کوچک ودستور بزرگ خیلی کوچک است زمانی که هردو دستور مربوط به اندازه یشان نیست وتقریباً همان میزان از کار اداری را شامل می شود.

این بنابراین، منجر به نتایج منطقی می شودحساب هایی که می توانند دستورات بزرگ را قراردهند از آنهایی که دستورات کوچک را قرارمی دهند سودمندتر می باشند.

قدرت ارتباطات دریافت شده

از ۱۰ مشخصه استفاده شده (که ۷ مورد آن از تحقیق با مشتریان وسه مورد از منابع شرکت داخلی بدست آمد) ومدرکی نیز وجود ندارد که پیشنهاد دهد که هیچ یک از ۷ متغیر مبنایی مشتری مهمتر از بقیه نیست اما باید درنظر گرفت که آنها باید ۵۰ درصد را با ۵۰ درصد دیگر که از سه منبع داخلی سرچشمه می گیرند حمل کنند و۷ متغیر برمبنای خارجی عبارتند از:

۱) توانایی تکنیکی              ۲) تجربه                           ۳) قیمت گذاری نیازها

۴) سرعت جوابگویی          ۵) تداوم تماس ها               ۶) میزان همکاری

۷) اعتماد

و متغیرها برمبنای داخلی عبارتند از:

۱) مدت زمان ارتباط               ۲) دوستی                    ۳) مسافت مدیریت(تداوم تماس ها)

از لحاظ تئوری یک مشتری که ارتباطش را با نمایندگی بصورت قوی دریافت کند کنترلش نسبت به افرادی که دریافت ضعیف تری دارند آسان تر است.  وبعد ها نیاز به تلاش زمان وتوجه بیشتردارند. بطور خلاصه، قدرت ارتباطات با مشتریان درشکل ۵ نشان داده شده است.

دو مشتری برای یک تحلیل به تأخیر افتاده انتخاب شدند. هردو از اهمیت استراتژیکی برخوردارند وهردو توانایی افزایش سود برای شرکت را دارند چون آنها می توانند دستورات خیلی بزرگ داشته باشند (سفارشات زیاد) وکنترل آنها نیز آسان است درنتیجه نزدیک خط وسط می باشند و متغیرهایی مانند درآمد خالص و قدرت ارتباط در جدول ۶ نشان داده شده اند و حساب شده  بود که ارقام واقعی درآند خالص برای ۱۲ درصد و ۴۰ درصد از پتانسیل آنها.

به عبارت دیگر، اگر نمایندگی بخواهد ۹۵ تا ۱۰۰ درصد از کل نیازهای این مشتریان را کنترل کند درآمد خالص به ترتیب ۵۵۰۰ دلار و ۴۵۰۰ دلار برای یک دوره ماهی خواهد بود.

۰ پاسخ به "هزينه هاي غيرمستقيم"

ارسال یک پیغام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

          

درباره ما

موسسه آموزش عالی آزاد گسترش مدیریت دارای مجوز رسمی از وزارت علوم ایران جهت برگزاری دوره های مدیریتی و زبان در جهت توسعه و پیشرفت علمی فعالیت مینماید 

آدرس و شماره تماس موسسه:

دفتر مرکزی

تهران میدان ولیعصر -پایین تر از سفارت عراق -بن بست صدف -موسسه آموزش عالی آزاد گسترش مدیریت تهران

تلفن :-02188905800-02188908574-02188913000

دفتر سیدخندان

تهران نرسیده به پل سیدخندان جنب کوچه‌ی مهاجر پلاک ۸۹۸

تلفن : ۰۲۱۸۸۵۱۰۴۹۵

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گسترش مدیریت تهران می باشد
X