سرمایه در گردش

سرمایه در گردش

بعضی اوقات نیازهای مخصوصی توسط مشتریان خریداری می شود سطوح مخصوصی از سهام باید به گونه ای مرکزی برای گردآوری برروی تقاضا حفظ شود و این دارای تأثیر بر روی            هزینه ها می باشد. عامل مهم دیگر هزینه دادن بستانکاری- دوره متوسط طولانی تر بستانکاری داده شده برای یک مشتری مخصوص و هزینه های مالی بالاتر می باشد.

این به گونه ای واضح قابلیت سوددهی را از بین می برد.

– هزینه های غیر مستقیم: آن قابل بحث است آیا این مرحله مالی از واگذاری ها لازم است. برای اهداف عملی تر سطح کمک کننده به رشته ناخالصی ها از اهمیت اولیه برخوردار است.

به هرحال، برآوردن از سود خالص برای هر مشتری مطلوب می باشد. هر مورد از چنین هزینه هایی که در رأس باید شامل شوند تبلیغ محصولات متوسط و تحقیقات بازار می باشد. و بسیار مشکل است تا این هزینه ها را به عنوان هیچ عاملی از هر یک که می تواند مستقیماً برای هر مشتری داده شده یا گروهی از مشتریان جمع آوری شود.

اهداف تحقیقات:

استفاده یک نمایندگی بافتنی سایپریت که به کارگاه های خیاطی نخ می فروشد هدف کلی اش از تحقیق این بود که کشف کند و به گونه ای امیدوارانه راه حل هایی برای مشکلاتی که در کاربرد نظریه با آن روبه رو شدند را ارائه دهد.

اکثر این اهداف عبارتند از:

– حساب کمک خالص هر یک از مشتریان که سودهایی را برای نمایندگی به وجود می آورد.

– یک سرمایه گذاری مصرف را گسترش دهند که از دو متغیر اهمیت استراتژیکی و مشکل در کنترل هر یک از حسابها استفاده می کند.

– استنباط هایی را برای استراتژی های فروش و گردآوری منابع آینده برای مشتریان اصلی مخصوص پیشنهاد می دهد.

فرایند هزینه های مصرف شامل

فرایند هزینه های مصرف شامل اخذ منطق هزینه یابی تولید وکاربرد آن برای مشتریان می شود وجاهایی که متغیرهای هزینه مهم می باشند عبارتند از:

  • پیچیدگی تولید : مشتریان دارای سرمایه گذاری های تولیدی متفاوت می باشند پیچیدگی های تولیدی که توسط هر مشتری خریداری می شود برای سوددهی انتقادی می باشد. به عنوان مثال اگر پیچیدگی تولید اساسا محدود به خطوط سوددهی کم می باشد این بدین معنی است یک سود کم زیر چیزی که هست یک احتمال نهفته یا حتی یک ضرربعد از تمام هزینه هایی که به حساب آمد می باشد.
  • هزینه های فروش : علی رغم این حقیقت که کسب اطلاعات درست مشکل است الگوی فراخوان فروشندگان به خاطر رسوم ، عملکرد، ترجیحات معروف وپیچیدگی کارها متغیر می باشد. زمان وهزینه فراخوان ها نه فقط با پیوستگی بلکه همچنین با مسافت وطول مدت تغییر می کند. اگر یک مشتری نیمی از وقت زمان فروشنده را به خود اختصاص می دهد ویا به توجه شخص مدیر فروش در هر زمانی نیاز دارد، سپس این هزینه های مستقیم باید در حساب قابلیت سوددهی مشتریان نشان داده شود.
  • مدت زمان معاملات مخصوص : مشتریان قوی معمولا می توانند قیمت ها را بدست آورند یا بوسیله خریدن میزان کسری ها ویا بوسیله مدت زمان هایی که به طورویژه ذکر شده است. بعلاوه ، آنها ممکنه کسریهای نقدی باشند وهمچنین پیشنهادات مخصوص تا مشتریان را تعقیب کنند وخطوط تولیدی مخصوصی را بگیرند.
  • هزینه های اداری : هزینه های اداری مشتریان ممکنه دریک روش یکسان متفاوت باشد وتعدادی از مشتریان ممکنه ازبقیه ناراحت تر باشند. فاکتور کلیدی دیگر در این طبقه هزینه خرید وفروش دستورات همانند اندازه شان وتداومشان که متفاوت می باشد.

۰ پاسخ به "سرمایه در گردش"

ارسال یک پیغام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

          

درباره ما

موسسه آموزش عالی آزاد گسترش مدیریت دارای مجوز رسمی از وزارت علوم ایران جهت برگزاری دوره های مدیریتی و زبان در جهت توسعه و پیشرفت علمی فعالیت مینماید 

آدرس و شماره تماس موسسه:

دفتر مرکزی

تهران میدان ولیعصر -پایین تر از سفارت عراق -بن بست صدف -موسسه آموزش عالی آزاد گسترش مدیریت تهران

تلفن :-02188905800-02188908574-02188913000

دفتر سیدخندان

تهران نرسیده به پل سیدخندان جنب کوچه‌ی مهاجر پلاک ۸۹۸

تلفن : ۰۲۱۸۸۵۱۰۴۹۵

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گسترش مدیریت تهران می باشد
X