تصمیم و ارتباطات قوی تر

تصمیم و ارتباطات قوی تر

ارزیابی درصد سهم جاری کار تجاری مشتری توسط نمایندگی در مقابل زیاد (منابع) که نیاز به افزایش سهام در هر ارتباط دارند حفظ می کند. به عنوان مثال در مورد مشتری B سهم تجاری موجود علی رغم این حقیقت که در ارتباطات زیاد قوی نیست کاملاً بالاست.

این پیشنهاد می دهد که هرکار که قصد دارد ارتباطات را قوی تر کند احتمالاً فروخته می شوند بنابراین این ارتباط دارای چشم انداز خوب می باشد که در آینده خیلی سودآوری داشته باشند آن نسبتاً جدید است اما فضای زیادی برای ساختن و گسترش آن در یک ارتباط بلند مدت دارد به عبارت دیگر، در مورد مشتری A ، حتی گرچه به نظر می رسد نسبت به مشتری B دارای ارتباطات قوی تر باشد اما سهم تجاری آن خیلی کم است .

این ارتباط نسبت به مشتری B خیلی قوی تر است به هرحال، این به رقم سهم بالاتر منتقل نمی شود و اساساً این حقیقت را خاطر نشان می کند که این مشتری دارای ارتباطات قوی تر با رقیب نمایندگی می باشد. واضح است که آن در مورد منابع خیلی مشکل تر می شود که این ارتباط بر روی غالب در یک موقعیت بالاتر حرکت دهد. بنابراین چشم اندازهای این ارتباط برای مشتری B خیلی خوب نیست و در نتیجه اهدافی که برای سالهای بعد برای مشتری A گذاشته می شود خیلی کمتر از مشتری B می باشد.

استراتژی های مختلف برای کوتاه مدت

واضح است اهداف مختلفی باید برای هر ارتباط گذاشته شوند و در نتیجه استراتژی های مختلف برای کوتاه کردن هر یک نیز باید گذاشته شود. در مورد مشتری B هدفی که ممکنه برای دو سال بعد گذاشته شود قرار است کل درآمد خالص از ۲۰۸۳ دلار به ۴۰۰۰۰ دلار افزایش دهند البته با گرفتن ۶۵ درصد سهم از کل خریدها می باشد. ارتباط باید به وسیله حداقل ۱ نکته قویتر شود در مورد مشتری A درآمد خالص خارجی ۱۵۰۰ دلار از ۶۸۳ دلار می باشد.

هدف از آن قصد دارد درصد سهم تجاری مشتری را از ۱۲ به ۳ درصد افزایش دهد. این مشتری هیچ طرحی برای گسترش در دو سال آینده ندارد. و ارتباط باید به ۴/۰ درصد نکته قوی تر شود. زمانی که اهداف مشخص شدند یک نفر باید همیشه از موجودیت منابع آگاه باشد در اینجا یک تصمیم برای گردآوری قسمت اصلی منابع موجود سازمان برای این در ارتباط که هر دو از اهمیت استراتژیکی بالایی برخوردار هستند اتخاذ می شود.

بنابراین برآورده نمودن دو هدف بالا می تواند مشتری را سالمتر کند.

تست فابریک اطلاعات بر روی عادات و رسوم که قسمت هایی مهم خدمات می باشد:

استراتژی ها

اهداف گذاشته شده نیاز است که استراتژی ها را بسازند در مورد مشتری B یک استراتژی ممکنه با بیکار کردن نیروی فروش شروع شود تا این مشتری بیشتر ملاقات شود.

ملاقات های بیشتر در محدودیت های مشخص باعث می شود.

۱) به گسترش ارتباطات در سازمان و سطوح فردی کمک می کند.

۲) احتمال بدست آوردن اطلاعات مهمتر  را در مورد مشتری و تصمیم گیری واحد و خریدها را افزایش می دهد.

به هرحال در مورد مشتری A تأکید شده مجبور است آن عواملی از خدمات را در بر گیرد که پیشنهاد می دهد کجا نمایندگی قبلاً قوی بوده است. به عنوان مثال، تحلیل و تست فابریک، اطلاعاتی را بر روی عادات و رسوم را فراهم آورده اند که مهمترین قسمت های پیشنهادات خدمات بوده است و اینها در میان قسمت های سازمان بوده اند. تهیه این نوع اطلاعات باید به مشتریان داده شود حتی جایی که زیاد نیز ضروری نمی باشد. این می تواند بسیار استراتژی قوی برای غلبه بر بی حالی ارتباطات سازمان دهی شده ممکن باشد که بین این مشتری و رقیب نمایندگی موجود است.

نتایج

در این تحقیق تلاش شده  که نشان دهد چگونه تکنیک مشتری می تواند به وسیله یک شرکت که از معیارهای  مختلف برای تحلیل استفاده می کند گسترش یابد. واضح است، در جایی که بر هرمعیار داده شده عینی می باشد. اما دریافت های مشتریان ممکنه همچنین ممکنه در حسابی برای تولید ارقام ممکنه حساس گرفته شوند.

مشتریان پس می توانند با توجه به معیاری که استفاده می کنند با اطلاعات هر دو بر روی قابلیت سوددهی شان و برروی قدرت دریافت شده ارتباطات از یک رقیب و تصمیمات اتخاذ شده بر روی تغییر استراتژی های منابع دارای موقعیت بالایی شوند و ارتباطات مخصوصشان را برای رسیدن به رسیدن بیشتر افزایش دهند. بالاخره، یک سیستم اطلاعاتی مفید و مختصر و کاربرد تعدادی از متغیرهایی که در بالا توصیف شد، نیاز است به منظور کنترل و ارزیابی چنین تغییراتی منابع ایجاد شوند.

۰ پاسخ به "تصميم و ارتباطات قوي تر"

ارسال یک پیغام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

          

درباره ما

موسسه آموزش عالی آزاد گسترش مدیریت دارای مجوز رسمی از وزارت علوم ایران جهت برگزاری دوره های مدیریتی و زبان در جهت توسعه و پیشرفت علمی فعالیت مینماید 

آدرس و شماره تماس موسسه:

دفتر مرکزی

تهران میدان ولیعصر -پایین تر از سفارت عراق -بن بست صدف -موسسه آموزش عالی آزاد گسترش مدیریت تهران

تلفن :-02188905800-02188908574-02188913000

دفتر سیدخندان

تهران نرسیده به پل سیدخندان جنب کوچه‌ی مهاجر پلاک ۸۹۸

تلفن : ۰۲۱۸۸۵۱۰۴۹۵

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گسترش مدیریت تهران می باشد
X